Torsdag

Nu mår jag bättre, både fysiskt och psykiskt. Varit sjuk nu hela veckan, eller hållt på att bli i vilket fall och varit hemma ons och tors, men tror att jag tar mig till skolan imorgon. Vi får väl se hur det blir, lilla Patrick går förmodligen sista dagen imorgon så vore bäst om jag kunde åka dit och säga hejdå till en av mina favorit pojkar! Får nog bli det med andra ord, men början 13:20 så funderar på att träffa Bosse som kan ge mig sommarjobb i Smögen. Får hålla tummarna! Vore ju riktigt härligt att spendera sommaren där, inte för att jag aldrig är i stugan men ändå. Det vore härligt :) Men nu ska jag fortsätta se lite tv innan jag tar mig en kopp te och lägger mig till sängs. Ha en underbar kväll, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0