Tisdag

Dålig uppdatering, jag vet! Men har varit helt död exakt hela dagen, började med att vi kom ut rätt sent i backarna. Sedan var vi trötta efter ca.2 åk då vädret inte heller var någon höjdare och ingenting stämde. Men vi bet ihop och itllbringade en del tid i Funparken istället. Sedan vid ett-halv två fick det räcka då vi verkligen inte orkade stå på skidorna längre. Sen åkte vi hem, åt pannkakor med grädde och sedan somna alla i en timma. Otroligt skönt! Känslan att veta att man får sova när man är som tröttast är otroligt. Efter det var det dags att ta sig mot uthyrningen, dags för att hyra bräda! Efter många olika provningar av skor fick jag mig ett par, otroligt snygga dessutom! Direkt ut ur en oöppnad låda. Och lila var dom, lite granna iaf. Vilket Mathilda aldrig tackar nej till ;) När vi sedan kom hem gick vi i princip direkt ut till backen, eller ja backen som är vid oss. Där provåkte vi lite så vi kom in i det igen. Säger bara att mitt knä har en centimeter tjock buuuuuula. Men jag överlever, utmaningar är roligt! Och efter en lång och skönd dusch samt mat i magen så sitter jag här. Försöker göra så att min hjärna samarbetar, behöver få lite Geografi gjord men ack ack. Den vill hellre skriva ett inlägg på bloggen, så jag tillät den det. Men nu är det dags att ta sig i nacken, har bara en förklaring/fråga kvar! KÄMPA :)
Tog i näst intill inga bilder heller så ni får någon från igår eller söndags. Det får duga för idag, hörs imorgon alla gosingar! Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0