Fredag

DÅLIG UPPDATEEEEEEEEERING! Men igår var det migränen som knackade mig på ryggen, så var bara att acceptera det och skippa åkningen och istället ligga i sängen. Men men, skönt det med ibland förutom smärtan dock.

Men men, denna dag var dock väldigt bra :) Åkning för hela slanten hela dagen, både skidor och bräda. Och det gick suveränt! Dock inte mycket till skidåkning men det fick bli mer offpist och trixande. Det är kul det med! Samtgick snowboardåkningen riktigt bra, går ju suuuuuuveränt :)

Efter sista dagen i backarna blev det dusch och sedan gick vi ut och åt, väldigt gott och nu kollar dom på Så ska det låta och jag sitter här. Och imorgon blir det hemfärd, ska faktiskt bli skönt :) Men nu ska det bli tekokning och sen tedrickning, haha smart jag är. Så hörs förmodligen när jag kommit hem till Trollhättan igen, och det blir tyvärr inga bilder idag heller eftersom att jag inte sitter på min dator utan på min mammas. Så, stå ut kärt folk :) Fast kom på nu att vi la in några bilder på denna datorn så kommer nog en! Ha en väldigt bra kväll och natt, jag ska sova tidigt så jag orkar gå upp vid halv sju :) Puss på er goingar!


dålig fart hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0