Fredag

Dålig uppdatering, jag vet! Men varit fullt ös, och nu är det packning som gäller. Åker som sagt till vår kära stuga i Lofsdalen imorgon, ska bli riktigt skönt! Dock kommer resan, förutom skid och snowboardåkning bestå utav mycket plugg. Måste göra en hel del så jag känner att jag ligger i fas, och kanske till och med före. Det vore väldigt skönt! Så, så får det bli. Därför tror jag också att det kommer bli mycket uppdatering, nästan som en "dagbok" :) Får försöka med det, det kommer i vilket fall vara en del bilduppdatering eftersom jag har alla sladdar och mitt mobila internet med mig. Det blir nog bra ska vi se! Men nu måste jag fortsätta att packa och städa ordning på mitt rum! Hörs imorgon, eller annat. Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0