Framme

Då vart man i stugan i kära Lofsdalen, efter sju timmars biltur nådde vi fram vid 14:15, och om jag tror rätt var jag vaken ca 1 timma på hela resan. Varför inte? Tiden går ju fortare när man sover haha. Men nu efter att vi ätit, bäddat och plockat in alla kläder osv ska jag alldeles strax ta mig en skön dusch och sen basta och läsa Cosmopolitan! Kan det bli bättre? Knappast, fast egentligen kan det ju det. Saknar ju alla där hemma, men behöver en vecka vila och framförallt skid och snowboardåkning och verkligen tid för plugg! Känner att jag begör gör en hel del, så att jag kan känna mig lugn och trygg sen. Ett helt läxfritt lov, det är ju mer än underbart! :) Så, kära läsare... Jag drar mig till duschen ( jag DRAR), och skriver antingen ikväll eller imorgon. Får se vad som hinns, skas och orkas :) Puss på er, ha en underbar lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0