Måndag

Nu var det allt ett bra tag sedan, men efter mycket att stå i och inte ett allt för bra internet har jag inte kunnat uppdatera. Men med tanke på student firande osv vill jag få ur mig min åsikt om kläderna för studenternas helgfirande. Vad jag tycker ska man bära vitt på självaste studentdagen därför att det helt enkelt tillhör och visst kan det vara väldigt tradioniellt och kanske finns det människor som vill sticka ut. Men, på en student som alltid annars ska man se alla glada miner och inte se skillnad på människor alltså inte lägga märke till vissa mer än andra. Därför ska man inte se helt annorlunda ut jämfört med resten i klassen utan alla ska hålla samma nivå och få samma uppmärksamhet. Dessutom tycker jag att på en bal ska man ha klänning som går längre än till knäna. Det handlar om bal ingen fest man ska på eller någon rockkonsert. Utan en bal, och så vitt jag vet så ska aftonklänning vara långa och inte gå till knäna. Man ser plötlisgt ut som ja, eller kanske mer ska säga man ser inte lika välklädd ut som de andra. Men, det är bara min åsikt och ja. Hej på er!
Haha, jag vet inte vad jag skriver men ville säga min åsikt och på tal om det så har jag äntligen lagt in fler bilder från min externa hårddisk till datorn och kan nu äntligen lägga in fler bilder. Därför blir det nu, som jag lovat för länge sen en mer fotoblogg så för er blir det mer sitta och njuta än att sitta och läsa min blaska.

Så, efter hårt KVÄLLSplugg kan det vara dags för sängen. Har dock redan sovit två timmar idag men behöver sova återstående åtta till innan jag hör väckarklockan och måste masa mig upp. Så godnatt, och jag lovar en bättre uppdatering för snart är jag fri från skola och dessutom är jag nu ledig från jobbet i 5,5 veckor! Dock kommer jag säkerligen blki inring men det är en enorm lycka att känna friheten. Godnatt raringar :)

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vem tycker du gör låten Take A Bow bäst, Rihanna eller Ne-Yo? :)

2010-06-09 @ 16:37:15
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

rihanna får jag nog säga :)

2010-06-12 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0