Lördag

Äntligen så är sommaren här! Gud vad skönt och underbart. Dock är jag ganska varm då jag sitter ute och är ganska frestad att gå några hus bort och se vad de gör. Alltså, jag hör plask och skratt någonstans och jag är riktig frestad till att gå och fråga om man får vara med. Ett kvällsdopp, skönt! Men det är väl bara en önskan, hade jag kommit dit och frågat hade jag förmodligen skrämt vettet ur varenda barn där och det känns väl lite väl onödigt!
Men men, får nöja med med chips, briokola och vatten samt datorn mm. Kul det med, men det där badet hade nog varit bäst... Dessutom r nu de godaste smakerna i brio uppätna... Jaja, nu blir det till att fylla på mitt glas och göra något mer. Ha en underbar kväll :)


Frågan är, kusten nästa vecka eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chips är ju så gott. :P

2010-06-27 @ 10:33:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja, minsann!

2010-07-06 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0