Torsdag

Jag är trött, jävligt trött. Känner mig som en valross som ätit för mycket fisk det senaste och inte orkar röra sig en meter...
Och imorgon är det ännu mer träning, eller i vilket fall innebandy med skolan. Men men, det ska bli kul! Senare på kvällen blir det förmodligen bio, snabba caaaaaaaaasch. Som för övrigt Saab skulle behöva för tillfället.

I vilket fall, hör jag min kära far prata med sig själv vid tvn.
- Ne nu är det nog dags att sova.
Gullig prick det där!
Men kanske sängen vore en bra idé, är trött och behöver sömn samt ska inte upp allt för sent imorgon. Risk för huvudvärk då har jag kommit på, så smart är jag!
Men vi höööörs, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0