Tisdag

Det var ett tag sedan, det vet jag... Jag som dessutom "lovade" att skriva dagen efter, men tiden rullar iväg på ett underligt sätt att man inte hinner tänka färdigt innan det är något nytt på gång. Men sånt är livet, och struktur på mitt liv kommer att förbättras när skolan börjar. Den 11:de, åker jag mot Vänersborg igen. Och mig gör det inget, för jag trivs och är hur lycklig som helst med alla underbaringar där.

Förutom skolan som börjar är jag förkyld, var värre förut innan jag sov och tog mig en dusch. Panik huvudvärk och snuva som satt inne i min hjärna.. Kanske inte men så kändes det, förstår inte varför jag alltid måste få huvudvärk. Därför har jag inte heller suttit vid datorn idag, inte ens satt på någon utav dom. Men imorgon blir det andra bullar, tänkte fotografera och sedan rensa min garderob. Får knappt plats med allt, och använder inte 100% av det jag äger. Kanske man ska ge bort de jag ska slänga till välgörenhet? Det vore bra och skönt.
Men, för att vara extra tråkig idag så hade jag tänkt att lägga mig och sova. Känner att kroppen behöver vila och om jag har tur är jag kryare imorgon! Det bör och lär behövas, riktigt tråkigt att vara hängig och knappt medveten om omvärlden. Så godnatt alla godingar, jag lovar, och ja faktiskt lovar att bli bättre på det här med uppdatering! Natti, och sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0