Måndag

Ny start, och jag mår bra! Fortfarande lite huvudvärk men har bestämt mig att inte låta värken leda mig, jag ska leva mitt liv. Men som sagt så får det bli att ringa min läkare så jag får reda på anledningen, med de mesta vet jag redan. Att min astma gör mina bihålor svullna och det bidrar till värk som i sin tur går upp emot huvudet. Konstigt men teoretiskt rätt. Vill i vilket fall att det ska sluta någon gång, mår som sagt inte bra.
Men nog pratat om det! Just nu håller jag på med ett engelska arbete om jorden, sjukt svårt enligt mig. Så många frågor som man inte förstår, blir svårt att svara på dom då. Men det går i slutändan :)
Vad ska ni göra idag då?
Jag hade i vilket fall tänkt att träna, tro det eller ej. Men känner att jag måste börja komma igång igen, behöver det kanske inte men min rygg mår inte bra. Och om jag ska börja golfa i sommar måste den vara tålig, helt enkelt träning ger färdighet.

Kanske det vore bra att fortsätta jobba? Har dock tid att jobba till kvart över tolv, men nu när jag äntligen sitter själv och har arbetsro borde jag tar vara på tiden. Så ha det bra alla goingar! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0