Lördag

Hej alla godingar!

Gårdagens Let's dance var helt okej, dock inte riktigt min grej. Men bra tidsfördriv! Det bjöds också på god mat av far min, kött, pommes, bearnaisesås samt ketchup och läsk på det! Sedan slank såklart chipsoch godis i magen.... 155 midjemått nu efter gårdagens chipspåse! Det var iaf min känsla när jag la mig, men ack ack inte har jah blivit större :)

SÅ denna dag då, just nu spenderar min bror och sambo som kommit hit på frukost sin tid på att lägga pussel med pappa, av någon anledning har vi fått upp ett pussel i våran matsal. Och, dom åker inte hem förens det är helt klart!
Mer än så har inte hänt, ska snart duscha hade jag tänkt för nu känner jag mig som en lortig priaya i en lersjö... Med andra ord inte jätte fräsch!

En tanke jag fått idag och igår är Berlinresan vi gjorde i nian. Fyfan rent ut sagt vilken bra resa och tid vi spenderade tillsammans! Saknar det något otroligt och jag är riktigt lycklig över att vi gjorde den så bra. Ger er några bilder för smakprov på det underbara. NI får helt enkelt spendera eran lördag på det bästa sätt ni kan, så hörs vi! Puss på er :)


Ett otroligt väder bjöds vi dessutom på! Gud vad härligt!








Vännen min, saknar dig :(



Dettamonument får avsluta inlägget, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: amanda

beerrrliin :(

2010-02-04 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0