Tisdag

Transportvägar, handelsmöjligheter, naturrelaterade faktorer, marknader och målgrupper är bara några av orden jag tänker på just nu. Med andra ord, geografi... Brukar inte plugga hemma efter skolan, har faktiskt bara gjort det runt fyra gånger sedan jag börja ettan men nu kände jag att jag behövde. Går trögt men framåt, vi ska nämligen märka ut en mark för ett företag och tänka på massa olika saker. Kul men just nu, jobbigt. Är grymt trött och uttråkad, har helt enkelt ingenting att göra. Riktigt tråkigt! Trött är jag också, därför kan jag inte träna som annars hade varit en bra tidsfördrift.

Men nu måste jag tyvärr meddela att Biggest Loser börjar igen, så får avsluta inlägget nu. Tråkigt skrivit men vafan :) Jag har inte gjort något idag haha! Ha en bra kväll alla godingar :)

Kommentarer
Postat av: :)

Vilken linje går du?kram

2010-02-02 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0