Lördagsmorgon

Våren känns vara på väg, jag hör och ser fåglar och dess kvitter och solen skiner in genom fönstret. En riktigt bra start på en lördagsmorgon!
Denna lördag kommer bestå av den lugna sorten, ska förmodligen se slutspurten av 24-timmars sedan blir det mys här hemma. Så jag får ta mig ner till stan och hyra en film, The ugly truth står på listan. Har velat se den sedan den hade biopremiär men ack ack aldrig fick jag tummen ur. Men nu så, nu finns den att hyra! Förhoppningsvis... Trollhättan kan ju vara lite seg emellanåt, fast inte allt för seg.

Men men, nu ska jag se tvtablån och se om det är något vettigt och sevärt! För nu är det bara massa repriser som jag redan sett, tv apan nuummer ett. Tror faktiskt att Långben filmen går idag, haha något för mig kanske. Eftersom det inte finns ett skvatt mer så får det nog bli det, kanske man råkar slumra till. Godmorgon och vi hörs senare! :)

Jag märkte precis att jag råkat logga in på min gamla blogg, och publicerat detta inlägg där! Ta en titt om ni vill, var dock ett tag sen s bli inte allt för rädda för mig ;) www.thilduw.blogg.se.... Bara namnet svarar på vilken ålder jag var i! Återigen, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0