Fredag

Riktig kass har jag varit på att uppdatera nu ett tag! Ursäktar mig men har varit annat i tankarna, allt ifrån godis till upplevelser. Ni förstår, mycket att göra fast ändå på ett sätt ingenting. På lovet har jag i vilket fall åkt skidor, umgåtts med vänner, festat, göteborg och allt i den stilen! Men jävlar vad lovet har gått fort, jag som hade tänkt att göra flera miljoner saker men tiden bara försvann. Hade också bestämt att jag skulle göra klart alla läxor osv men hur gick det med det? Inget vidare, så imorgon tänkte jag faktiskt göra allt som behöver göras. Några uppgifter i vilket fall, som måste bli klart så jag slipper göra det i skolan! Men annars har lovet varit jätte bra, allt ifrån pulkaåkning bakom fyrhjuling, skidåkning, en kortfönstershopping stund i Göteborg, fest i Vänersborgs utkant och en hel del annat. Med andra ord händelserikt, kul men fort borta! Får helt enkelt göra denna helg till något bra :)

Det blev allt ett långt inlägg, kanske jag kan kompensera de bortfallna inläggen? Får väl se vad ni tycker :) Nu ska jag i vilket fall se klart på Let's dance och kanske kommer det in några snygga plagg! God kväll, och puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0