Lofsdalen

Förlåt för den dåliga uppdateringen men efter en underbar julafton var det att sedan sova och gå upp för att bege sig mot stugan i fjällen. Så, det är där jag befinner mig just nu. I en stuga, i en by, vid backarna, och bara har det allmänt skönt, lugnt, mysigt och får chansen att slappna av och få ny energi.
Idag har vi åkt skidor så klart, men vädret är rätt hårt om man säger så. Det är kallt och blåsigt samtidigt som det snöar, så det blir väldigt kallt i liftarna då det blåser nordvind! Men snön är underbar, inte plogat i någon backe nästan eftersom att det tillkommer ny snö hela tiden. Utan det är lössnö/pudersnö och ger fantastiska backar. Men det bidrar också till trötthet, men men jag klagar inte :)
Så, nu vet ni i vilket fall varför jag inte kunnat uppdatera det senaste. Men nu har vi även kunnat ordna trådlöst från vår "dongel?", men nu är det faktiskt snart dags för att sova så att jag orkar med skidåkning i morgon! Blir även snowboard två utav dagarna, har dock ingen egen så måste hyra men men det är det värt. Kul med variation och ja, bräda är otroligt roligt och skönt att åka, men även skidor så klart.
Nej, slut med allt babbel. Vi hörs förmodligen i morgon mina underbara läsare, ha det så bra och sov så gott när ni väl ska göra det, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0