Lediiiig

Märker att lilla vickan verkar ha haft lite kul med mitt kommentarsfält ;) hahaha söt tjej ändå!

Annars har jag nu precis fått ledigt en vecka ifrån jobbet, så im free! Då finns det tid för allt mellan himmel och jord, inklusive bloggande! Så se upp, strax kommer det ösa in bilder, eller så inte... Men, det blir självklart mycket bättre uppdatering och ska bli så duktig att jag ska försöka med att lägga upp någon bild varje dag, så att det verkligen blir den fotoblogg jag vill.
Dessutom vill jag till Stockholm inom snarast, då jag vill vara med på en fotoutställning! Men men, får bli nästa år :)

Men, ha det braaaa, nu ska jag och min onda rygg ta en sväng om med kudden, eller rättare sagt ta och lägga mig och hoppas på äventyr imorgon, beror helt på vädret. Men natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0