Victoria Erikson

Många inlägg nu helt plötsligt men det är värt det och jag måste bara berätta en sak.

Victoria Erikson är den bästa människan i världen, hon är så underbar, snäll, söt, go och gosig, bäst, bättre, och allt annat man kan vara! Hon är helt enkelt mitt hjärtegull, en person som jag verkligen älskar och efter idag älskar jag henne ännu mer om det nu går.
Hon kom i vilket fall hit och vi har pratat kvällen ut och så skulle vi hämta en sak och då säger hon: Mathilda kom hit, ska visa dig en sak. Så jag följer med in i mitt rum och då tar underbaringen upp ett rosa påskägg och ett papper med text på. Ett rosa påskägg, eftersom att jag älskar rosa och ett rosa papper med massa text på. Så jag fick helt enkelt ett påskägg med massa gott i och ett papper med text om hur mycket hon älskade mig, hur bra vi mår tillsammans osv osv. Är hon inte underbar?
DET TYCKER JAG! Och underbar räcker inte, utan hon är värd alla positiva ord som finns inom det svenska språket, hon är värd allt! Min lilla tjej, som jag älskar mest över hela jorden.

Victoria, det är otroligt att vi är så bra tillsammans med tanke på att vi inte känt varandra så jätte länge. Men till sommaren/hösten är det ett år sedan och vår tid tillsammans har bara gått uppför. Eftersom att vi ska vara tillsammans kan ingenting gå fel, och jag kan lova dig att jag äntligen funnit mig själv med dig vid min sida. Jag har sagt det förr men denna gång är det allvar, för att jag är den jag är på grund av dig, på grund av att du ger mig en så bra och hjälpande hand på vägen och ger mig den kärlek jag vill behöver samt bara finns där och visar mig den perfekta bilden på en perfekt människa. Utan dig vore jag hopplös, jag vore inte jag. För du, du är min andra halva, ja det är du faktiskt. Jag älskar dig Victoria Erikson, du är det bästa som har hänt mig. Jag gör allt för dig, och jag finns föralltid hos och för dig. Det ska helt enkelt vara du och jag, bästa vänner för evigt! <3


GODING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0