Torsdag

Jag är sur, har precis insett att jag missade fotomässan, eller det visste jag ju redan att jag gjort och jag är förbannad för att jag gjorde det(pga att jag var sjuk) men men. Sen kommer min helg vara tråkig, då jag egentligen skulle träffat massa och grilla osv och på söndagen åka på typ "utflykt" med alla sorters människor i min familj. Mer min familj med respektive men ändå! Och det missar jag nog med, plus att jag egentligen skulle till ULLARED på måndag för vi har studiedag då men förmodligen blir inte det heller av. PÅ GRUND AV MIN SJUKA! Blir så föööööörbannad att jag nästan skrattar! Men men, det finns andra dagar för det också men lite irriterande ändå.
Har jag något annat att berätta/skriva om? Knappt, eftersom min tid spenderas med tvtittande har jag inte mycket annat att skriva om än alla tvprograms innehåll osv. Rolig läsning va? Jag äter i vilket fall mat nu, för jag har märkt att några kilon har flugit iväg den senaste veckan då jag varit sjuk så försöker föräta mig nu på fett! Eller, äta iaf....

Jaja, nu ska jag ställa in tallriken i diskmaskinen sen krypa ner i sängen? Varför skriver man krypa ner i sängen, för man KRYPER ju inte direkt NER i sängen? I alla fall, ska jag lägga mig i sängen och fortsätta kolla på "The perfect man" som jag sett tusen gånger och invänta Extreme home makeover som börjar 14:10! Så, ha en bra dag i det nästan soliga vädret. Jag ska drömma mig bort, vart vet jag inte men något varmt och skönt ställe där allt är precis perfekt! Puss på er godingar, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0