Torsdag

Det är torsdag och det värsta av veckan är slut, alla prov och all stress är bakom ryggen förutom ett matteprov som står på schemat imorgon. Så det jag gjort idag är att sedan klockan fyra pluggat matte fram tills nu ungefär. Trevlig dag va? Haha, så kan det vara :)
Fick åka hem lite tidigare idag från skolan också då jag inte mådde bra alls, huvudvärk och trötthet. Men men, har ju kommit överens med skolan att jag får tillåtelse till det och att det är bättre att jag vid dessa lägen åker hem och vilar så att jag någon gång blir frisk. Det vore ju på tiden om man säger så!
Imorgon blir det till att ha matteprov men slutar direkt efter det så är väl hemma runt halv tolv-tolv skulle jag tro. Då blir det plugg igen.... Kul liv jag verkar ha eller? Men det är så det är när man varit sjuk och missat otroligt mycket! Helt enkelt att acceptera det och ta igen allt. Så det ska jag göra imorgon, ska också äta på Buddys på kvällen.

Så är det med det! Annars tycker jag att veckan både gått fort men ändå segt? Hm, hur det nu går ihop är en annan fråga men det är vad jag tycker känts. Kanske dags att sova innan jag förvirrar er för mycket och så jag är pigg och fit for fight imorgon bitti!
Sov så gott sötnosar så hörs vi, och de bilder jag lovade ni skulle se idag får vänta eftersom jag inte sitter på min mac. Natti!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0