Onsdag

Klockan är 09:45(när jag skriver) och jag är vaken, klarvaken. Men icke sa nicke på jag bättre och inte heller är jag på något toppenhumör! När man är sjuk är det bäst om man sover till 11:00 ungefär för då börjar alla bra program på tvn, för nu är det nada på tvn och det gör mig uttråkad och allt sånt där. Men men, får försöka underhålla mig själv en stund till och sen inta tvn. Lite roligt ändå att när man varit sjuk i 1,5 vecka så kan man hela tvtablån! Jag behöver inte gå in och kolla på internet längre vad som visas under dagen utan det sitter där inne i huvudet och gror och ja, det sitter helt enkelt där.

Men men, påtal om inget drömde jag om att jag var på biblioteket i natt! Eller jag drömde inatt att jag var på biblioteket, det kanske blir en bättre mening. Det var i vilket fall konstigt för det var inte en bok utan tusentals plus att jag hyrde två filmer i pappersform? Man börjar ju undra om det är något fel på en, fast jag och drömmar har alltid haft ett "Bra" samarbete.

Jaja, får väl se vad jag ska göra nu, kanske flyger det in lite bilder på bloggen på kläder eller annat. Något måste jag ju göra! Kommer också snart att få jävligt ont i magen(hoppas inte, hoppas inte, håll i trä, håll i trä) eftersom att min pencilin/antibiotikan gör något med min mage att jag i stort sett vill dö :) Fast det var kanske och ta i, dö vore väl ändå lite väl mycket kanske. Och gud vad jag skriver känner jag, att jag ens orkar? Att ni ens kommer orka LÄSA hela inlägget? Får väl se hur många som kikar in i dag i guess, vore ju trevligt med fler nya ansikten! Men, nu ska mitt tjöt upphöra för stunden och jag ska börja gå in på hemsidor och kolla snygga saker! Försök ha en underbar dag ute i det fina vädret, själv vet jag inte vad som händer. Kanske en promenad till affären för att köpa "smörgåsrån", det är gott!
HUGS&KISSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0