idioter

Har länge funderat över hur människor kan bli som dom blir. Hur fel bild man kan ha av en människa som man tror är underbar. Men ofta, i alla fall en del gånger märker man att dessa "underbara" människor tillslut visar sig vara idioter och det gör mig så irriterad att jag väldigt ofta kan skapa en fel bild av en människa och tro någonting om dessa som är helt fel. En människa jag börjat tycka om, visar efter en tid att den inte är som den verkar. Men som tur finns det andra människor som kan ta dessa idioters plats. Och dessa människor tackar jag helhjärtat till, för att ni förgyller, skapar och bevisar för mig att det är värt att leva. Ni vet vilka ni är och jag hoppas innerligt att ni som är "underbara" kan ta er en tankeställare och fråga er själva hur man ska behandla en människa. För alla människor ska bli behandlade på ett bra sätt, inklusive jag.

Och Victoria, glöm aldrig att jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

värst vad du är negativ!

2010-04-28 @ 08:19:49
Postat av: Anonym

ja, ibland behöver man vara det

2010-04-28 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0