Fredag

Jag börjar bli bättre, det tackar vi gud för! Kanske man orkar röra sig utanför dörren i helgen, det vore ju ett plus. Träffa alla man skulle gjort på lovet, framförallt Victoria! Men men, fick ju ett så kallat vilolov... Dock skönt att det börjar bli bättre med hostan, halsen, näsan och allt en kropp äger.
Har även orkat med lite plugg idag, svenska. Det var väl på tiden, bara Geografi och Matte som i stort sett måste göras i helgen. FAN VAD KUL!

Det får avsluta inlägget, nu ska jag deppa med mat. Kan ju vara smart att äta så jag blir jätte tjock, så slipper jag sedan gå och kan rulla fram! Alla problem lösta :)

Ha det bra, iaf bättre än mig så är ni säkerligen lyckliga! Pussissar :)


Bild sedan förra våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0