Fredag

Jag är trött, sleten och trött. Vad mer kan jag säga? Jag vill i princip redan krypa ner i sängen och stänga igen ögonen och deömma mig bort. Men det är ju trots allt fredag så lanske ska festa till det lite och vara vaken till elva!
Annars har väl dagen varit bra, skola vid ett sen hemkomst vid halv fem och efter det har det varit full fart! Har besökt Uddevallas utkanter för att se fotboll, har ju inget annat för mig när jag är sjuk så. Fast jag åkte inte dit själv, jag har faktiskt vänner ;) Fast nu börjar jag faktiskt bli trött i fingrarna, skriver nämligen bara med en hand då jag sitter och tar medicin så dessa meningar får räcka för dagen och lägger upp några bilder strax! Ha en underbar helg alla goingar, pus på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0