Tisdag

Hej!
Idag har jag inte något speciellt att skriva, eller jo. Mathilda Granlund hittade sina "bortglömda" nycklar, som nu är funna. Grät nästan av lycka, eller ja nästan iaf. Hade nämligen fått betala några hundralappar annars, men nu är allt tillbaka.
Förutom den lyckan har jag lämnat min nya klocka på "lagning" eller hur man säger, för som sagt har sekundervisaren lossnat. Får väl se hur det blir, antingen får jag en ny eller så blir den som en ny. Mig kvittar det, bara jag får tillbaka min söta rar Tommy :)
Förresten, någon mer som kollar på säsongstarten av Idol 2009? Brukar inte följa det men i början är det ju som roligast, och det tror jag att jag förmodligen inte är ensam om att tycka. Och det var precis en 16:årig tjej som sjöng innan reklamen började, och herregud vilken röst! Jag önskar att jag hade en liten del av den rösten, det skulle räcka men själv låter jag som en stucken gris. Men vad gör man, man kan inte vara bra på allt?
Det lät kanske lite väl egoistisk men antar ni förstår mig...

Men nu ska jag fortsätta äta min fruktsallad, som är så himelskgod! Så vi hörs förmodligen imorgon, och nästa inlägg blir dagens outfit!
Så, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0