Onsdag

Hade tänkt att lägga in massa bilder på önskvärda kläder som jag hittat i olika butiker, men nu när jag gick ut på internet och kolla så fanns så klart inga där. Men vad gör man? Tiden kommer så att säga! :)
Vad har hänt idag då?
Nästan ingenting, skola som vanligt och var hemma runt tre. Då blev det lite upplockning i rummet, har ju kläder lite här och var sedan blev det så klart en power nap. Det kvittar hur inställd man är på att vara vaken, man somnar ändå! Tragisk faktiskt, för hela kvällen blir nästan förstörd. Men det gör inget, börjar nämligen min lektion halv 3 imorgon. Eller har ju ISP-tid hela dagen som menas med att man får i stort sett göra vad man vill, alltså om man har läxor osv. Och självklart ska jag göra det, men känner att jag jobbar lite bättre hemma med just dessa uppgifter så kommer nog till skolan runt tolv ist :)

Men nu ska jag försöka vara social med min mamma som precis kom hem från jobbet, sedan blir det nog sängen. Måste ändå lägga mig som vanligt för att inte tappa...... GLÖMT ORDET! Det är nte resurs utan något annat ord... skriver när jag kommer på det!

Well well, ha en bra kväll. Skriver förmodligen imorgon, kanske kommer det lite bilder då istället! Pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0