Måndag

Just nu är jag grymt irriterad, hittar inte mina nycklar till skolan. Med andra ord kontors nyckeln samt skåp nyckeln, så om jag inte hittar dom imorgon blir det till att köpa mig nya. 250 kronor, känns faktiskt riktigt onödigt för att man tappat bort nycklarna efter bara... tre veckor!
Men får hoppas att dom ligger i skolan, annars blir det väl att skämmas och berätta att jag tappat bort dom. Men men, vad gör man?
Nu ska jag i vilket fall förberedda mig för sängen, känner att lägga mig tidigt vore bra. För i morses var det grymt jobbigt att gå upp!
Så ha en bra kväll, själv ska man ligga och sura och försöka luska ut vart mina nycklar kan vara...
Puss på er! :)



såhär glad är jag, hehe.

Förresten dagens klädsel var:
Ljusa jeans - Zara i Berlin
Ett rosa bas linne med ficka - Gina Tricot
Svart finstickad cardigan - Lager
Randiga sneakers - Tommy Hilfiger
Smycken - Spinning ring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0