Fredag

Då var man tillbaka i skolan, var nämligen hemma igår på grund av migrän och annat som inte stämmer i kroppen.
Allmänt frusen och allt i den stilen, men skolan måste gå före ibland! Kände helt enkelt att jag behövde gå till skolan idag, inte ofta man känner så men när man trivs kan man överraska.
Just nu pluggar jag, eller det beror på hur man tolkar pluggar. Försöker i vilket fall jobba med historia uppgiften, och det är vad jag ska fortsätta med nu. Blir förmodligen ett inlägg lite senare, men man kan aldrig vara säker. Blir förmodligen hemma kväll och kurera mig lite, det ska faktiskt bli lite mysigt :)
Men hörs senare! Puss

Glasögon Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0