Tisdag

Min näsa är svullen, eller ska man säga bihålor och näääsborrar? Kul är det inte iaf, men för att lätta upp stämningen kan jag meddela er att idag köpte jag min första blomma! Alltså, för min egna pengar. Känn på den ni? Men tyvärr kan jag nog inte säga blomma, för denna blomma kan inte vattnas... Eftersom det är en plastblomma, men vem bryr sig? Jag har ändå gjort någon man måste göra innan man dör.
Påtal om blommor som behöver vatten, min hals behöver också vatten. Har druckit cirka 2 liter vatten idag eller något, eftersom min kropp inte vill samarbeta och vara frisk så blir min hals torr? Hm...
Men nu tycks jag höra min säng ropa "Mathilda, kom nu och lägg dig"
Så man kanske borde lyda? Tror det, för mitt eget bästa. Hörs imorgon gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0