Onsdag

Känns som om sängen har armar, den rycker och drar i mig och vill ha mig i säng. Ja, ha mig i säng. Det får ni tolka som ni känner för, men för mig betyder det att min kropp fryyser! För, vem hade trott att man skulle bli frisk över en natt? Jag menar, det händer ju aldrig mig så klart att det ska hända nu? Nej, det blev inte så... Utan nu lider jag av diagnosen frossa och igentäpt näsa, inte illa det heller.
Så vad ska man göra?
Jo, på morgonen gör man läxa(jag är duktig) sedan tar man bussen till stan. Och självklart var jag bedårande när jag gick över torget, mössa, halsdduk, tjock jacka, gråa mjukisar och självklart inga mörka ringar under ögonen eller likblek hy.
Men den krigaren som jag är, ger inte upp i första taget. Utan jag gick och gick tills jag nådde den heliga platsen, biblioteket. Och där, lämna jag min älskade små böcker...
Låter nästan intressant, men kära folk det är det inte. Så för att göra det mer intressant ska jag lägga mig under mina duntäcken och tycka synd om mig själv.
HA EN TREVLIG KVÄLL GOTT FOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0