Måndag

Precis ny duschad efter träning, handling och mat! Så har nämligen min dag sett ut, blev väckt runt halv åtta för att gratulera min älskade mamma på sin födelsedag. Så det har jag gjort, och vid elva var det dags för klippning! Och det var riktigt bra för mitt hår, så nu slipper jag allt trissel och trassel!
Men nu behöver jag göra mig i ordning så jag är färdig tills de andra kommer, för ikväll blir det ett litet kalas :)
Ha en unnnnderbar dag!


Igår följde denna "handduk" med mig hem, det är en speciell för tjejer som sätter upp håret i en turban efter duschen? Det lät inte bra, men hoppas ni förstår funktionen! Och förhoppningsvis funkar den riktigt bra, den är nämligen skonsam för håret och torkar det snabbt. Får helt enkelt hoppas på det bästa, kanske en bra julklapp? Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0