Lördag

Igår kom migränen, och det betydde att man blev liggandes hela kvällen och dagen. Fick åka hem efter skolan, efter att jag gett huvudet ett försök. Men det ville inte samarbeta, så då kom pappi och sedan sov jag fram tills två. Det ända man kan göra vid såna stunder, sedan blev det halv sovande hela kvällen, och lite tv tittande med många ljus. Så lite fredagsmys blev det ändå, och idag har jag fotat med Karin och lite senare tog vi oss en tur in the car. Blev glass, och lite annat smått och gott. Så kom hem för en liten stund sedan, och snart får det bli sängen igen. Eftersom det alltid är något fel på mig, så efter migränen kommer en annan värk. Nämligen i mage, rygg och ben, vad kan det innebära? Jo, mensvärk så klart. Jätte roligt att ha!
Jaja, imorgon bitti bir det förmodligen fotografering om vi orkar ta oss upp och efter det Överby. Sedan blir det förmodligen en del plugg med tanke på att igår fick jag inget gjort i skolan, och en uppsats ska vara inne på måndag. Inte roligt!
Men nu ler sängen mot mig, kanske dags att göra den sällskap. Ha en mysig lördagskväll! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0