Lördag

Sitter med en glass i högsta hugg och funderar över om jag ska klippa av håret?
Det är ett i-lands problem men ändå, vi tjejer har ju alltid dessa tankar om man verkligen borde göra det ma funderar över. Letar efter för och nackdelar men ändå kommer vi aldrig fram till något.
Och så är det just nu för mig med, och med alla mina oändliga trullsar i under-håret gör mig riktigt förbannad. Men klipptid är beställd på måndag och jag hoppas att bara toppning räcker annars får jag väl klippa av skiten. Och om jag inte klipper det axellångt gör jag det förmodligen nästa gång.
Så vad händer ikväll för min del? Hmm, blir nog bara en hemmakväll. Är grymt trött och sugen på en stor fet skål med chips, en godis påse samt lite LÄSKEBLASK! Så det får det helt enkelt bli, kommer en bra film vid halv tio också så blir till att se på det. Men nu smälter snart min glass, så hörs inom kort. Puss på er :)

LONG HAIR?
OR SHORT?
Fin bild dessutom..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0