Lördag

Först och främst, inlägget kunde inte laddas upp igår så blir en dag försent!


Som sagt helg och den har börjat bra och kan väl säga kommer "sluta" bra :) Fredags var det inte mycket gjort men ändå alldeles underbart, några promenader och film, och idag har det varit Göteborg. Sedan ska jag strax bege mig till att köpa godis, är riktigt sugen!

Dagens köp blev:
Färgglad och riktigt snygg byxdress!
Svarta pumps
Bh och trosor
Headband

Tror det var allt, fastän det blir nog Göteborg nästa vecka också. Ska köpa mig minst två par skor till, och några linnen och en-två kjol jag hitta idag! Riktigt snygga och passade perfekt, dock sved plånboken för mycket och tyckte det var bättre att vänta några dagar.
Och nästa vecka gäller permanenting, är riktigt sugen och tror samt hoppas det blir bra.

Ungefär så lär det väl bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0