Onsdag

Då var man tillbaka igen, fast inte fullt koncentrerad på att skriva. Kikar lite på fotbollen samtidigt som jag håller takten till musiken. Och mer har inte hänt denna dag, lite smått hit och dit annars inget speciellt. Smällt i mig två glassar också, riktigt bra! Om man vill gå upp i vikt iofs, och vill ni veta en sak? Det vill jag, fastän jag egentligen inte behöver bryr jag mig inte ett dugg av vad jag äter. Vafan ett kilo hit och ett kilo dit, vad spelar det för roll? Man lever faktiskt bara en gång, och en annan sak. Jag går knappt upp, det kvittar vad jag äter. Riktigt bra, men också lite trist. Jaja, nog pratat om hälsan här.
Men ändå när ämnet är uppe tänkte jag ladda upp två super snygga klänningar, puss på dom! Plånboken svider, men är nära att skriva in mitt konto nummer och beställa hem dom.
Men om man kanske skulle ta tag i sig själv och lägga sig vid denna tid? Det hade nog min kropp upplevt som en dröm, kanske borde jag göra den denna tjänst(försöka iaf). Så, att jag skriver imorgon. Lär nog inte ha allt för mycket i skolan, så hinner nog lägga in något inlägg på förmiddagen :) Pussss

   DEN ANDRA KOMMER INOM KORT! :)

inlägget laddades aldrig upp, skulle vart runt halv tio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0