Torsdag

Sitter och inte gör någonting, väntar mest på att Sophia, Cajsa och Amanda ska bli klara med sina redovisningar så att vi senare kan äta. Är verkligen vrålhungrig, ändå har jag börjat att mycket till frukost.
Men men, efter lunchen är det redovisningsdags sedan blir det bara ett läspass och efter det är skolan slut. Skön dag eller hur? Och imorgon är den inte värre, har bara franska, idrott och sen intresseval hela eftermiddagen. Helt okej skoldagar enligt mig. Men eftersom jag inte har något liv förtillfället utan sitter bara och klagar över min hunger kan jag lika gärna göra en sån där "dagens".

Dagens låt:
Flertal ifrån listan men säger väl: Wild horses - Natasha Bedingfield
Dagens frisyr: Först plattat men nu uppsatt
Dagens smink: Mascara och en dutt av roge
Dagens klädsel: Gråa byxor, mönstrad t-shirt och cardigan
Dagens planer: Bläddra igenom bilder till rummet samt annat
Dagens saknad: Min säng och sol
Dagens drog: Musik
Dagens köp: Inget än så länge
Dagens tråkigaste: Har redan kollat igenom varje rolig blogg
Dagens finaste: Svårt att bestämma
Dagens måste: Delicato boll! haha
Dagens mat: Frukost än så länge
Dagens sjuka: Ont i nacke och rygg
Dagens kärlek: Jag är klar med flera arbeten!

Förresten, på lördag är det Göteborg med två av dom bästa och på onsdag blir det lock lock i mitt hår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0