Torsdag

Gått förbi mitten av veckan och snart luktar det helg. Veckorna går bara snabbare och snabbare, och snart står man utanför skolan och gråter av lycka för att man slipper skiten. Det är ca 3 veckor kvar, och nästa vecka är det lediga dagar torsdag och fredag, sedan veckan efter det är det student och sen slutar vi! Jag blir nästan för glad av endast tanken, men nu ska vi inte tänka för mycket på framtiden. Man vet ju inte vad som händer, kanske det helt plötsligt blir sommarskola för mig?
Men men, slut snackat om det. Som sagt blev det lockar för mig igår, och förtillfället ser jag ut som en blandning av pudel och Magnus Ugglas frill. Dock ser det bara ut såhär en vecka, innan håret fixat till sig. Då blir det som planerat, i hope :)
Något mer som hänt under dessa dagar är nästan inget vettigt, var spexfoto idag, samt b-delen på nationella i fysik. Och nyss åkte Alex hem, blev mest att sitta, snaska i sig godis och tjöööta. Blev en härlig trio, jag, Karin och Alex :) Länge sedan man såg den pöjken, får ändras tycker jag.
Tyvärr tyckte han att mit hår kändes som Linus hund, komplimang? Tveksamt enligt mig, men men haha.

Nu ska jag göra mig lite mat, är huuuungrig.
Piss puss liss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0