Söndag

Haft ganska fullt upp i helgen att tanken till att skriva inlägg varit långt i bakhuvudet. Men nu är jag återigen tillbaka, dock kortvarigt. Ska nämligen snart besöka sängen och titta på lite tv, och försöka somna så jag blir människa till skolveckan.
Men kort sagt, har helgen varit perfa! Träffat många sköna folk och har haft det allmänt trevligt, underbart och ja lyckligt helt enkelt :)
Det har varit en hel del fotning osv, samt mycket grillning som jag tror Sveriges halva befolkning spenderat mycket tid på.
Och jag är laddad för en skolvecka, tro det eller ej men det är sant. Jag är en sån person som blir laddad för skolan om helgen varit sjukt bra. Så nu sitter jag här och längtar till skolan. Knappt, men ni förstår nog haken.

Den kommna veckan kommer vara helt okej, inte allt för många och jobbiga lektioner samt knappt några läxor. Då går man ju nästan på moln bara för det, förutom det blir det Vbg för att kolla skor och sedan är Göteborg inplanerat. Kanske också att det blir fotning för hingstsläpp, tror det hette så? Hjärtat skulle nämligen dit och skön som hon är fråga om jag ville följa med :) Inte för att jag är hästintresserad men kameran är en av mina favoritsysslor och ta kort på sånt kan nog blir riktigt maffigt. Kanske ni inte sett många bilder jag tagit, men jag brukar ofta hålla dom för mig själv och på väggarna.
Mer om veckan kommer, blir allt mer saker kan jag säga er.

Men nu börjar tiden rinna iväg och ryggen börja svika mig, kanske en löptur imorgon skulle vara bra? Får väl se på den saker, latmasken bor fortfarande kvar. I ett stort vitt slott med många betjänter och människor som tränar åt den, får väl försöka göra mig av med alla folk som hjälper masken så den kan få ett mer "normalt" liv.
Men nu väntar faktiskt kudden på mig, fastän klockan precis varit tio. Hörs till morgonen, puss och godnatt(för er som ska/sover)


           
Ett litet smakprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0