Söndag

Tillbaka igen, bättre sent än aldrig men nu är jag här. Gårdagen var helt okej, blev mycket jobb som körde kål på mig så var ungefär död när jag kom hem. Därför blev det att hålla sig hemma, umgicks med min bror, malin och föräldrarna :) Inte illa det heller ibland, faktiskt riktigt skönt.
Och denna dag har också varit riktig skön, skulle egentligen åkt till Göteborg men stannade hemma och åker imorgon istället. Då blir det lite shopping, inte allt för mycket men behöver lite saker så något kommer nog hem iaf!
Men men, just nu sitter jag och kollar igenom bilderna från i fredags. Skrattar verkligen, haha riktigt sköna bilder.
Blev också bra bilder till min fördjupning men det fattas en hel del, fast det klarar man inom kort! Sedan blev det några riktigt super kort på Ericafika :) Därför låter jag bilderna få tala, så skriver jag antagligen imorgon för jag är leeeeeeedig heeela dagen!
Pusselipusspuss

Många är oredigerade, men tror ni står ut ändå! :)













Där fick ni ett smakprov, fast det finns en hel del bilder kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0