Söndag

Nu är jag tillbaka igen, lika seg som alltid med att uppdatera men men. Skulle egentligen skrivit för en timma sedan, men jag hann inte längre än till startsidan för blogg.se. För där la jag märke till Kate Moss nya kollektion för Topshop. Var ju bara tvungen att kika in och sedan fastnade jag vid alla sorters klädhemsidor. Jag älskar kläder, skor och allt annat i den vägen. Antar ni kanske redan fått den inblicken, fastän att jag inte skriver mycket om det. Får kanske ta och ändra på det, får helt enkelt bli lite mer kläder osv här! Kan redan nu börja med att lägga in två bilder på snygga men enkla bikinis. Har tänkt mig att köpa en "rosa" fast väldigt ljus, med andra ord en man blir brun i. Sedan ska jag köpa en gul/vit randig, och kanske en mörkblå. Dom två förstnämnda än nämligen framme när jag fått lite brunfärg och den mörkblå när jag är mer nysommrig. Kanske får bli de jag har hemma, med andra ord strunta i den mörkblå men det är riktigt söt! Ni ska alldeles strax få ett smakprov på det. För nu ska jag fortsätta med min rensning av dator till hårddisken, hittade massa gamla bilder också. Inte illa :) Förresten har helgen varit alldeles utmärkt, inga krav eller tider att passa. Helt fri med andra ord. Men jag skriver imorgon, om jag hinner i skolan. Jobbar nämligen halv fyra till halv tio, ingen fri tid. Kanske efter jobbet, men andra ord blir det ändring på uppdatering och innehåll, återkommer alltså :) PUSS


Mums, cam!


bikini bilden kommer, går ej att ladda upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0