Onsdag

Har varit riktigt usel på att uppdatera nu några dagar, vet inte exakt men dåligt har det varit!
Helgen som har varit, var alldeles utmärkt. Tyvärr har jag minne som en guldfisk och minns inte för mycket, därför går vi några dagar fram som jag blivit sjuk på. Kände i måndags att allt inte stämde, men gick ändå till skolan på tisdagen.
Men inte allt för länge, vid lunch var det min tur att åka hem och sjuka mig i soffan. Och där har jag spenderat mina timmar, både igår och idag.
Men nu, sitter jag faktiskt här med datorn. Varför? Jo, för att jag måste lämna in ett arbete i bild. TRÅKIGT! Vet knappt vad som ska skrivas, men kanske lika bra att jag försöker bli klar och inte väntar allt för länge.
Mer som händer i veckan är förmodligen träffa Erica älskling, samt ta mig en tur till Danmark på fredag. Häpnande? Jag vet, jag var inte så beredd heller haha :)
Men nu babblar jag bara om tråkiga saker medan jag egentligen borde göra något mer vettigt. Så vi hörs, med förhopningsvis lite roligare uppdatering. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0