Måndag

Jag kom precis hem från en eftermiddag på jobbet. Fy i sjutton vad jag är trött, fick stressa som en idiot mellan att jag slutade,3 och började halv fyra. Sedan jobba 6 timmar, det tar på kroppen kan jag lova. Men nu är jag hemma och längtar bara efter att möta sängen! Kanske lika bra att göra i ordning sig redan nu, det känns så i alla fall. Jobbar som sagt imorgon också, så behöver energi. Men idag kom Ericaälskling till mig och var sällskap, det behövde jag. Den kvinnan betyder mycket och kan förbrylla en hel dag :) Detsamma har jag mycket skratt kvar sedan skolan, Cajsa och Sophia är riktigt härliga! Mina pinglor, mina skönheter, mina ogräs. Ni fattar, dom är lite allt möjligt men bra är dom!
I vilket fall, nu gör nästan benen ont på grund av trötthet. Normalt? Njaa, men kanske en vibb till min hjärna att jag ska sluta skriva, lämna dator och möta sängen. Så ha en skön kväll/natt, antar jag skriver imorgon :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0