Onsdag

Det var bannemig ett bra tag sedan jag använde tangenterna till att skriva på denna hemsida! Men nu är jag tillbaka frisk och kry, inte för jag varit sjuk med sjukt dålig på att uppdatera.
Veckan har iaf spenderats med ganska mycket plugg, tills idag och igår iförsej. Så mycket vecka kan man väl inte säga. I måndags färga jag iaf Kajjans hår och det blev ljusare som önskat! Jag borde nästan bli personlig frisör till den damen, varför inte liksom? Men men, plugg inför provet gick ju sådär. Kändes bra när Karin förhörde mig när jag tog ut slingor men ack ack. Provet var svårare än vad jag hade anat! Det var ungefär jag och Sophia som satt där i ett hörn, får väl se hur det går. Kändes väl ändå okej, sedan på kvällen blev det fika med Erica, en väldig mysig sådan! Och en dag som denna har jag endast legat i ett solarium och trott jag blivit brun, men ack ack. Inte första gången, men vad förväntar man sig efter 15 minuter första gången en vinter? Får vänta till sommaren, då jävlar. Ska slå mig från förra året, inte så normalt kanske.
Jaja, morgon dagen ska spenderas på skolan mellan halv nio till tre och sedan har jag inte några andra planer.
Fredagen är dock händelserik, först lite hemligheter som jag inte kan avslöja här och nu sedan blir det att dra vidare till något ställe.
Men nu ropar mamma på att jag och Karin ska komma för te, får helt enkelt resa på min kropp och bege mig till köket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0