Söndag

Äntligen har jag fått upp alla tavlor och dylikt i mitt rum! Riktigt stolt över mig själv, fick tummen ur och helt plötsligt var hela rummet klart. Har städat och allt annat, har dessutom lagt fram kläder inför morgondagen. Har bestämt med mig själv att äntligen komma upp i tid och göra iordning mig, och påtal om kläder. Nyss klippte jag av mina jeans? Hade ett par ljusa replay i garderoben som legat ett år, för små i längd och midja. Men jag tänkte göra om dom till shorts, men innan hjälpte pappa mig att stänga igen byxorna. Det gick med andra ord, fast jag kunde knappt andas. I vilket fall tog jag fram saxen och började klippa, och det blev faktiskt bra! Jag och en saw hör inte ihop, blir inte rakt någonstans och det blev det inte nu heller. Men jag vikte upp dom istället, så ett nytt plagg inför sommar. Gäller dock att jag inte går upp ngt enstakat kilo för då kan jag skippa detta om jag inte vill kvävas till döds.
Så mycket mer har inte hänt idag, hade tänkt att plugga men vem orkar det en söndag? Inte jag i vilket fall, fast strax ska jag faktiskt sätta mig med det otroligt tjocka häftet! Måste plugga, kan nästan ingenting. Eller kan hälften rättare sagt, och det är prov på tisdag så jag får kämpa på.
Har väl inte så mycket mer att säga, har egentligen inget mer att säga. Har skrivtorka(ovanligt?) så får helt enkelt sätta mig till ro och läsa om människokroppen. Får tänka positivt, detta blir antagligen sista provet för terminen. Om man inte räknar med alla nationella dock, och om 22 dagar sitter jag på en buss påväg mot Norge. Eller vid denna punkt är jag redan i stugan och äter tacos! Kommer bli en underbar månad inom kort, som jag säkert har tagit upp i tjugotvå inlägg.
Ha en bra kväll, puss
framifrån
bakifrån

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-03-01 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0