Söndag

Dagen har varit helt okej, orkade inte gå upp ur sängen så blev väl människa runt halv tolv idag. Men konstig som jag är, vaknar jag alltid vid halv tio och kan inte somna om. Sedan blir jag trött heeeela dagen, så denna dag har mest spenderats hemma. Eller egentligen, endast spenderats hemma. Fick först besök av Jesper och Malin runt tre, åt en super middag. Sedan åkte bror till träning men Malin stanna, hon var tvungen att tagga inför omeletten som väntades på kvällen! Runt fem kom A och L förbi en stund, men dom drog runt åtta. Så runt åtta parkerade jag mig med min familj vid tvn med omelett i största hugg. Ruggigt gott, har blivit som en tjockis när det gäller mat. Men mat gör en glad, så för mycket kan det aldrig bli! :) Tränade lite idag också, körde på vad hemmet kunde erbjuda. Så det blev lite träning med hjälp av Hannes grejer, och jag märkte att jag måste bli seriös med träningen. Kommer snart inte kunna stå längre, min rygg är cp svag. Ju mer jag tränar ju ondare får jag, därför jag avstår. Men måste bli bra någon gång, samt mina cp knän måste blir bättre. Träning är enda utvägen! När jag ändå skriver om träning, imorgon är det vollyboll som gäller. Klasserna möter klasserna för att se vilka som får spela på fredag då skolor möter skolor. Jag, Amanda och Sophia är ruggigt taggade iaf. Måste vinna, vet inte vart vi har fått det ifrån men vi ska haha.
Hade faktiskt tänkt mig att beslagta min säng så snart som möjligt, kanske datorn får vip-plats i mitt knä. Men då blir det mest Tower Bloxx eller vad det heter som S har lärt mig att bli beroende av! Ett så sjukt simpelt spel, men ändå så jävla roligt haha. Jaja, nu får jag tacka för mig annars kommer jag bara skriva om ingenting som jag gjort flera rader ovanför.
Ha en skön dag, och en ny start på en ny vecka. Kösss!


vart ska man gå? vad ska man tro? vad ska man säga? hur ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0