Lördag

Då var det lördag, dagen innan söndag. Med andra ord åker jag imorgon, ska bli riktigt skönt! Har verkligen resfeber kan jag lova, så det ska allt blir riktigt härligt att åka iväg. Och resfebern är med mig!
Kom nyss på att mitt musik arbete ska vara inne på fredag, så smart som jag är har jag knappt börjat. Får antingen göra allt nu eller göra det när jag kommer hem. Då har jag dock bara någon timma på mig, så får försöka göra det nu!

Jag skriver antagligen imorgon dessutom, för just nu har jag inte så mycket för mig. Ska bara packa det sista och allt i den fronten, sedan som sagt försöka mig på arbetet.
Ha en skön kväll, hörs imorgon. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0