Tisdag

Alltså, bilden på de bikinis jag skrev om för någon vecka sedan kan fortfarande inte laddas upp. Vetti sjutton vad som hänt, men något är ju krångel iaf!
Jaja, dagen idag har varit svin rolig! Var som sagt fotograf på Fridagymnasiets bal/fest, riktigt sköj! Dock orkade jag inte följa med till Villa Stranna efter båtfärden, hungern gick mig på nerverna. Men bilder har jag kan jag lova, och dom kommer upp så småningom.
Man blir ju inte direkt sugen på att ta studenten nu, och man har tre år tills den händelsen? Man bara, haaaaalllllåååååå!
Får väl se det på den ljusa sidan, som jag brukar vara duktig på haha :)
Har väl inte jätte mycket mer att säga, var dock i Göteborg igår. Hittade inget, eller jag hittade men köpte inget. Här tänker man på ekonomin vettö, ibland överraskar till och med jag. Inte illa, inte illa. Men det blir pengar slös en annan dag, kanske råkar slinka hem något imorgon? Men om inte annat blir det lite med hem på söndag, då jag tvingat med min kära mor till Överby för att kolla lite saker till avslutningsmiddagen. SKÖJ!

Nu ska jag lägga in alla "fördjupningsfoton" på min hårddisk så jag får med mig alla bilder till skolan, så vi hörs! PUSSAR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0