Tisdag

Försökte mobilblogga förut men det gick ju som det gick med mig som tänkare! Haha, försökte iaf och det var dålig mottagning som alltid på Öresjö. Men nu är jag hemma ifrån jobbet och ska snart försöka ta mig til duschen som jag försökt i en halvtimma nu! Efter det blir det nog sängen, är så grymt trött. Men nu väntar bara ett par sköna dagar, imorgon är det inget jobb tills nästa onsdag då jag jobbar en dag sedan ledig i många dagar! Ska bli riktigt skönt, och drar till kusten på torsdag kväll eller fredag morgon så det blir allt bra.
Antar att ni alla haft det lika bra som jag denna i veckan i detta vädret, hoppas verkligen inte att ni sitter inne och ugglar och spenderar sommartiden där. Då får det bli skärpning! Men nu ska jag dra mig, ni får ha de så bra, pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0