Tisdag

Detta får bli ett kort inlägg, har lite saker att göra nämligen. Fast just nu sitter jag och väntar på en som är seg att duscha, bläää! Haha, förutom det har dagen varit.... awesome!
Var först hemma och sola mellan elva-ett, fast inte hela tiden pga värmen. Sedan vid två åkte jag till Alex och sedan åkte vi ut till Öresjö. Ordnade båten sedan drog vi ut, hämtade också några till sedan åkte vi till någon sumpig ö! Fast jag bada, jag är riktigt duktig. Fast både jag och Alex börja blöda, så nu har jag ett sår, eller ett stort märke där skinnet är upprivet. Det sluta ju inte att blöda heller!
Men men, jag ska dra mig. Ha en riktigt härligt sommarkväll, puss på er! :)


Taggar inför matchen, go sweeden! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0