Måndag

En ny start på veckan, och den började super! Åkte till Öresjö mellan elva och halv tre för att sedan åka hem så jag hann komma i tid till jobbet. Det är faktiskt helt okej att jobba kvällstid, för då har man hela förmiddagen på sig såsom att sitta och sola osv och sedan är man på jobbet på kvällen och kommer inte hem allt för sent. Lite lyx må jag säga!
Morgondagen då? Jo, det blir också bad sedan jobb och på onsdag blir det förmodligen bad och klockan sex på kvällen är det bio som gäller! Premiären av Ice Age 3, inte illa inte illa! Så det blir en toppen veckan, ska nämligen till stugan på fredag/torsdag så har många härliga dagar att se fram emot. Jag längtar! :)
Och lite färg har man allt fått av dessa tre dagar i solen, riktigt skoj det med haha. Jag är en liten mes som vill vara solbränd, men men sån är jag. Ska faktiskt ta och kura ner mig i sängen och se på tv, jag är riktigt trött efter jobbet. Ha en super skön kväll, skriver kanske imorgon kväll återigen. Puss och kram skumbanan!


Jag och min bästa vän! Saknar Sophiasötnos också, min andra bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0