Måndag

Har inte haft så mycket tillgång till dator på det sista, eller jo till dator men med ett förjävla segt bredband! Fast har allt varit hemma i Trollhättan några dagar, men har faktiskt inte haft tiden för att skriva några rader. Men nu är jag här, pigg och alert! Äntligen frisk, riktigt härligt faktiskt :)
Så om dagen, har varit i Öresjö och "badat" fast mest åkt båt. Jag, Malin, Karin och hennes systerdöttrar åkte till Karins farmors hus i Öresjö. Som även dit Alexander kom, och det var riktigt skoj faktiskt. Så där har jag spenderat dagens mesta tid, fast kom nyss hem ifrån Strandgatan som jag, Sophia och Erica besökte. Mina älsklingar säger jag bara!
Vad mycket mer kan man säga? Jag är hungrig och trött, och jag vet inte hur morgondagen kommer se ut. Vill helst göra något, men blir nog bara att ligga på altanen och mysa med solen!
Kanske dags att gå till sängs, eftersom jag somna efter två igår? Låg vaken flera timmar, så kanske lika bra att försöka sova när ändå John Blund knackar på ryggen.
Lovar att skriva imorgon, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Engla

Hejsan! Du vann en tävling hos mig i april, men jag har inte fått något mail av dig. Är du snäll och mailar din adress så kommer tunikan från Lexington med posten asap!



[email protected]

2009-06-23 @ 13:54:44
URL: http://englasshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0